Artisan Rendering w Renga Architecture
ARTISAN tworzy fotorealistyczne obrazy budynków zaprojektowanych w programie CAD 3D. Z pomocą aplikacji, architekci dobierają materiały, oświetlenie i tła poprzez kilka kliknięć. Jest to doskonałe rozwiązanie aby stworzyć wspaniałe prezentacje swoich projektów.
Artisan Rendering został opracowany dla Grupy ASCON przez brytyjską firmę PICTOREX Ltd z pomocą otwartego interfejsu API Renga Architecture.
Teraz Renga Architecture ma swój własny rendering!
Użytkownicy nie muszą już eksportować i importować modeli 3D w innych formatach, aby uzyskać dostęp do zewnętrznego renderingu. ARTISAN nie zmniejsza wydajności pracy programu. Aplikacja otwiera się jako nowe okno, nie zamykając okna programu Renga Architecture, co pozwala na powrót do swoich projektów i edycję. Wszelkie zmiany dokonane w Renga są zsynchronizowane z ARTISAN.
Umiejscowienie ARTISAN w interfejsie Renga Architecture
ARTISAN tworzy model bazujący na ustawieniach użytkownika. Załóżmy, że architekci chcą materiał "szkło" zastosować do wszystkich okien w modelu. Wybierając jedno okno w obiekcie, materiał zostaje dodany do wszystkich okien w budynku. Ta technika oszczędza czas, dzięki automatycznemu grupowaniu obiektów pod względem materiałów.
Dobór materiałów w oknie ARTISAN
Renga i ARTISAN w procesie wizualizacji zapamiętuje wcześniej użyte tekstury. Architekci mogą dobrać tekstury, a następnie dokonać renderingu, aby pokazać efekt końcowy klientowi. Wszelkie poprawki można dokonywać bez obawy zniknięcia wsześniej przypisanego materiału. Ogromną zaletą aplikacji jest zapamiętywanie tekstur i przywracanie ich do modelu.
Zmiany w Renga skoordynowane z ARTISAN
Dla większej skuteczności można pracować na dwóch oknach, czy też nawet na dwóch monitorach. Jeżeli pracujemy nad modelem 3D w oknie Renga, to ARTISAN renderuje model w osobnym oknie. To pozwala spojrzeć na modele pod różnymi kątami, rozpocząć proces renderowania w ARTISAN, a następnie kontynuować pracę w Renga.
Okno ARTISAN i Renga Architecture