Wydano Renga Architecture 2.2
Mamy przyjemność poinformować Państwa o wydaniu intuicyjnego oprogramowania Renga Architecture 2.2. dla przemysłu AEC.
Zespół programistów ASCON obiecał wydać nową wersję co trzy miesiące, ale z racji wielu gotowych nowych funkcji postanowili nie czekać dłużej.
Nowości w wersji 2.2
Emulator GPU (procesora graficznego)
Jedną z przyczyn wcześniejszego wydania Renga 2.2 była troska o klientów, którzy chcą uruchomić program na starszym sprzęcie.
Renga Architektura 2.2 dodaje tryb emulacji procesora graficznego, co oznacza, że współpracuje z niemal każdą kartą graficzną. W przypadku gdy ”Użyj przyspieszenia sprzętowego karty graficznej " ustawione jest jako wyłączone, to Renga wykorzystuje oprogramowanie do wykonywania wizualizacji modeli.
Ten rodzaj wyświetlania jest wolniejszy i ogranicza Rengę do tworzenia małych projektów lub przeglądania większych projektów, ale pozwala pracować w programie na starszym sprzęcie.
Emulator GPU jest również przydatny w systemach, które nie spełniają rekomendowanych wymagań sprzętowych. Przykładem są komputery, które nie obsługują DirectX 10. Już teraz każdy może przetestować Renga Architecture nie martwiąc się o konieczność posiadania wymaganego sprzętu.
Renderowanie modeli w programach zewnętrznych
Nowością w Renga 2.2 jest możliwość przygotowania modeli 3D do eksportu i do renderowania w zewnętrznym oprogramowaniu.
Przykład poniżej.
Rysunek 1: Model 3D wyeksportowany z Renga Architecture do Blender
Funkcja ta przygotowuje modele pod wizualizacje w programach takich jak: 3D Max, Blender, Lumion i KeyShot. Tekstury mogą zostać dobrane do pojedynczych przedmiotów jak i do całych grup jak na rysunku 2.
Rysunek 2: (lewy) Grupa elementów wybrana w Blenderze; (prawy) Zmiana materiałów w Blenderze
Rezultatem jest poniższe renderowanie modelu stworzonego w Renga Architceture.
Rysunek 3: Finalny model renderowania
Pobierz teraz program Renga 2.2
{jd_file file==1}